Shots On Shots Lyrics By IcePrince Zamani Feat Sarkodie

Oh yeah
Chopstix...

Chorus: (Ice Prince)
Nowadays when dem see me dem craze
Nobody fit enter my space o
Ride around with that bad bitch in that truck
Dem boy know say nobody fucking with us yeaaNowadays when dem see me dem halla
Way dem carry me like say na me be Obama,oh yes
Ride around with that bad bitch in that truck
We turn up all night and we go shots on shots


Verse 1: (Ice Prince)
Poof nigga,
Real Godzillas in the booth nigga
Real black niggas in the Coupe nigga
But that's just me and my troop nigga
Shebi they go recite the hook nigga
Mark my words and then look nigga
Dem dey talk say i be flupe nigga
Eat your word and then puke nigga
11 o'clock and im still drinking
Scandal is tough but im still pimping
EFCC dem chase my guy
Cus the money plenty pass Bill Clintin
We no dey fuck with no broke nigga
Me no they laugh but might joke nigga
Dem been they take me like joke nigga
I got a couple awards and I boast nigga
I be the beast and im ghost nigga
I be the best or I'm close nigga
I be direct when I shoot nigga
I be the threat in that suite nigga
Nevertheless we dey make dem boys dey shake like Pakinson's nigga
Dem a dey try to throw me out,shit now I pay for the parking since nigga

Chopstix:
Listen...
Man a bad man,
Me no care what dem say
Err'body wan go there,but nobody wan dead
Ice tell em

Chorus: (Ice Prince)

Nowadays when dem see me dem craze
Nobody fit enter my space o
Ride around with that bad bitch in that truck
Dem boy know say nobody fucking with us yeaa


Verse 2: (Sarkodie)

Yo Ice brake it down for me
tie tie ahhhAnytime i step up in the club nigga

Yeah you know we be living it up nigga
Poping the bottles get a couple of bitches on the side incase a nigga wanna fuck nigga
Baby you ready for me tonight
Cus 3nd3 mema na ak) wo hu maybe you might
wanna buckle up you will be having a fight
Sex like freaks here i know what you like
Tie you up on the bed and go down
You already i'll be busy can't tell me to slow down
If you didn't know baby now you know now
Your Ex aint hard and proudly broke now
So loud
When i kiss you on the neck
Make you wanna scream baby you the best
Little bit of money and little bit of sex
Me p3s33 mede martinni gugu in between your legs
Fuck it, damn my flow is on drugs
But im still geting a couple of bucks though
I'm still fucking with Ice
He put me on cus im nice
I'm still the man cus the fan are loyal
Believe in y'all from the day i saw you
Female friends i swear love you
Need a good masage with some baby oil
This a song for my niggas
TM boys ina the building
We no dey fuck with no snitches
Ice make dem no what im feeling
E be like having a dream, but you were born in a ghetto
But maybe it's not what you seeing, but you dey fight with the devil
I dey believe in my team so wanna no be my level
So now we changing scene you go fit call me the rebel
I was a kid on the block but now you screaming my name
And you dey show me the love
And give me money and fame
Me rap mu 3gugu mo kon tis3 akatafu chain
me w) addictive flow ma titi su cafine
So goddamn

Chorus: (Ice Prince)

Nowadays when dem see me dem craze
Nobody fit enter my space o
Ride around with that bad bitch in that truck
Dem boy know say nobody fucking with us yeaaNowadays when dem see me dem halla
Way dem carry me like say na me be Obama,oh yes
Ride around with that bad bitch in that truck
We turn up all night and we go shots on shots



Read Can I Talk Lyrics By Ice prince Feat Joell Ortiz and M.I Abaga

Comments

  1. ice did a good job...but Sark's delivery was sick!

    ReplyDelete
  2. Ice is da man

    ReplyDelete
  3. Sark killa upon de beat

    ReplyDelete
  4. Sark killa upon de beat

    ReplyDelete
  5. Lyk this song so much

    ReplyDelete
  6. Sarkodie is da baddest! Only nigerian emcee that can stand his heat is MI... Ice prince looked like a baby in this!

    ReplyDelete
    Replies
    1. errrm.. a certain jesse jagz???

      Delete
    2. Jesse Jagz can kill Sark Anytym mehn.. btw Vector Murdered Sark on Rap Attack

      Delete
  7. This song is cool..thumbs up sark

    ReplyDelete
  8. ICe I feel die hehehe sark am gona Cal cops cox u moda DS beat

    ReplyDelete
  9. I swear both tried bt I fink sarkodie is a god in rappin...I tuale u oooo

    ReplyDelete
  10. Ma Aboki fwend Ice did it buh baba Sark* mudad d beat

    ReplyDelete
  11. sark u are a beast

    ReplyDelete
  12. Sarkodie# killd dis shit ice did his best

    ReplyDelete
  13. U bi too much Sark

    ReplyDelete
  14. ice did his best on te corus nd sark kill de beat with his rap sark u b too much

    ReplyDelete
  15. Ice Prince as well as sark* tried but I tink YBNL General(OLAMIDE) is their BOSS

    ReplyDelete
  16. Sark did it all

    ReplyDelete
  17. Sarkodie is a genius love him

    ReplyDelete
  18. Ice drop d best....sark jest talking abt pussy,fuck, shit!!!!!

    ReplyDelete
  19. Ma men Sark*,is lyk u are all dat rap is...dus it!!!any challenger in Nigeria??

    ReplyDelete
  20. me tag ney3 sark!!!!

    ReplyDelete
  21. Ice price is toooo Dope!! As for Sarkodie!! H is insane African RapGod!!!!! I support ya African Rap!!

    ReplyDelete
  22. Them both modar d song.... They remain the best. 3237DABB or follow on twitter @coolair_media.

    ReplyDelete
  23. Who gat de flows more dan ICE? No one mehn,who gat de wheels rolling like sark no one mehn..obidi nd zamani making africa proud..

    ReplyDelete
  24. Stop hatin let's sopport our boys...Prince and sark damn thz niggas are rockin...S.A is behind you guys from loyd,South Africa

    ReplyDelete
  25. Both dem guys did grt bt sarks gat 2go 2 jail 4 moda'in dis beat

    ReplyDelete
  26. sark y0 rhymes smells cooked gun p0wder.... D0pe kind lyk c0caine!

    ReplyDelete
  27. They both sick nid a doctor

    ReplyDelete
  28. Abit of PHYNO in it was gonna be best...

    ReplyDelete
  29. Sark shldnt av come on dis beat cos he made ice an infant,ice shld luk elsewer next tym other dan prefering sark,shld go in 4 m.i instead cos sark is sooo dope

    ReplyDelete
  30. Sark shldnt av come on dis beat cos he made ice an infant,ice shld luk elsewer next tym other dan prefering sark,shld go in 4 m.i instead cos sark is sooo dope

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarkodie good no doupt. But no try phyno

      Delete
  31. Sark...for real

    ReplyDelete
  32. ice chorus & rap made sense but sark* murda+smash d beat

    ReplyDelete
  33. M.i..is..better..than..sark..............................but..wait...phyno..is..also...faster..in..indigenious..rap..than..sark..

    ReplyDelete
  34. murder is d case here we nid no attorney! obidi murdered d beat!... godamn!

    ReplyDelete
  35. Ice prince all the way!. Dope

    ReplyDelete
  36. S/o to Both of yall Kings! Ice be the prince and sark be the best... Mrs Obidi here <3

    ReplyDelete
  37. Sark was off onli talkn abt sex argh didn't make sense

    ReplyDelete
  38. sarkodie's lyrics was the best part but i also enjoyed the chorus so much

    ReplyDelete
  39. Olamide no fit stand ice or sark ohhh cus they r rap beasts while M.I z d god......feel dat song

    ReplyDelete
  40. Sark is the the best and fastest rapper in the whole of africa.dammm the guy is so gud

    ReplyDelete
  41. SARK THIS IS THE BEST MUSIC EVER

    ReplyDelete
  42. Ma niguh ice ws takin it easy 4 th boy trust me he is gudda thn sark tho he is also a dope rapper lov em both zambian luv over here.

    ReplyDelete
  43. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  44. truth be told, Sark made ice prince look like a learner. dude should have taken it easy now... lol. sorry for ice prince

    ReplyDelete
  45. Sark and ice,don't wanna compete in this case here.trynna raise the banner of AFRICA

    ReplyDelete
  46. cutiewizgirl:: yea ice prince is ma main guy... sark mudrd d song.... buh check out da history of ice prince and sark, ice prince iz da best..... i respect u MAN

    ReplyDelete
  47. Sark killd da beat.

    ReplyDelete
  48. Dis beat is hot I like them rap f**k nobody fit enter my space

    ReplyDelete
  49. #DopeAssNigga @ ALL OF EM

    ReplyDelete
  50. Sark be the man..shots on shots...puff

    ReplyDelete
  51. i love ice prince rap

    ReplyDelete
  52. SARKODIE IS D RAP LORD JUST LIKE EMINEM,BUT ICEPRINCE STILL GO DEY FLOW 4 WE NIGERIA.

    ReplyDelete
  53. #team sark in da buildin.......fcuk wit ice

    ReplyDelete
  54. iceprince killed it in a dope way..

    ReplyDelete
  55. Sarkodie the baddest, ice put you on coz ur nice.

    ReplyDelete
  56. Sarkodie's rap was 2 good.I think he's the best african rapper we have sofar

    ReplyDelete
  57. ice and sark are damn hard

    ReplyDelete
  58. ice killed d btz y'all, sark was just all abt sex, it's all abt d words nt d rap men, goddamn. ice thumbs up 4 ya

    ReplyDelete
  59. Sarkodie killed it like daaamn....immaculate

    ReplyDelete
  60. Ice iz da baddest...dope lines., sark killed It too.
    @itzsamzy_dbn from Atlanta

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Iyawo Mi Lyrics By Timi Dakolo

Super Sun Lyrics By Bez

Komole Lyrics By Sean Tizzle